7e september

Hej hopp

Idag är det äntligen fredag. I eftermiddag åker jag hem till älsklingen och är hemma hela helgen. Eller ok, vi ska på hundutställningar men ändå;) Jag får äntligen vara med min fina fästman i alla fall:) Lääääängtar!

Annars då? Jag har verkligen hamnat på bästa utbildningen möjligt. Kan inte bli bättre. Världens mest inspirerande lärare och man vill bara ha alla till mentorer och coacher. Snacka om egoboost;) Känns så jäkla bra!

Igår kunde jag träna en stund också en stund så nu är allt perfekt igen:D Lycka på hög nivå här alltså. Tänk om nån sagt det här för typ 10 år sedan. Då hade jag trott de hittat på. In your faces till alla er som förstörde för mig i skolan förr. Ni fick mig aldrig att ge upp! Totalt meningslös energi ni la ner på allt skitsnack. Nu har jag det bättre än nånsin och bättre än er:D

Till alla er jag älskar: Hoppas ni får en bra fredag och en härlig helg! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0