28e september

Godmorgon

Idag är en underbart bra dag! Det är fredag, jag älskar min utbildning, jag börjar så sakteliga nå min målvikt och min underbart fina älskling ska komma hit ikväll. Han stannar hela helgen och det är bara han och jag och massor med kärlek. Som jag längtat hela veckan. Inga direkta planer utan bara mys och kärlek som sagt. Precis vad jag behöver.

Utbildningen går fantastiskt bra och jag trivs så otroligt bra! Den har hittills peppat mig inte bara i framtida karriär utan även i livet i övrigt. Självförtroendet har fått sig en rejäl boost och det får mig att må bättre än jag gjort på väldigt länge. Älskar livet helt enkelt. Vet ju att många stör sig på min positiva inställning hela tiden men livet går verkligen bra nu. Och med positiva tankar och händelser så går det inte att vara annat än glad och lycklig!

Hoppas ni får en riktigt bra dag idag! Det är fredag och sen är det helg!!! Puss och kram på er


4 år och fortfarande nyförälskad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0