11e september

Godmorgon

Den här dagen har verkligen en viss tyngd över sig. Som om historiens vingslag ständigt vill påminna oss om vad som hände den där dagen som ingen någonsin kommer att glömma. Dagen då världen stod still ett tag och allas blickar var vända mot USA. Tankarna går idag till alla de som drabbats på ett eller annat sätt.

Idag är det självstudier för min del. Det innebär massor med läsning och uppgifter. Men det är helt ok, ämnet är för en gångs skull väldigt intressant och litteraturen är lättläst:)
Vid tre ska jag dock till läkaren och kolla mitt knä. Igen... Det har varit svullet igen och nu gör även min fot galet ont. Kan knappt stödja på den. Vad händer liksom? Är det straffet för att jag lämnat tryggheten hemma och satsat på min utbildning? För det känns ju verkligen så:(

Aja, hoppas ni får en bra dag i alla fall:) Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0