30e maj

Hej på er

Allt bra idag?:) Värst vad kallt det blivit ute... Men på sätt och vis är det ju rätt bra, så blir det kanske lite sommar i juli också;) Förra året kom ju sommaren i maj och juni och juli regnade bort. Får hoppas att det här förlänger det lite:)

Den här veckan är relativt lugn för min del. Vi ska skriva en opponering på ett examensarbete och sen redovisa vårt på fredag. Men det är det lilla arbetet i jämförelse med hur det har varit veckorna som gick. Så nu börjar jag slappna av:)

Igår var älsklingen och jag ute och sprang. Jag har inte kunnat springa på nån vecka eftersom jag varit sjuk och hostan hållit i sig. Men igår kväll var det dags:) Riktigt skönt att vara igång igen. Och nu med nya skor också. Set var dags, de andra var 10 år gamla... Alldeles för gamla alltså;)

Aja, hoppas ni får en härlig dag idag:) Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0