7 mars

Hej svejs

Har nästan precis gått upp ur sängen. Ja, jag tillät mig själv ta en lång sovmorgon. Tyckte jag var värd det;) Så nu håller jag på att göra frukost och sen ska Sami och jag ut på långtur i solen.

Idag är jag nämligen helt ledig. Så himla skönt. Inga direkta måsten eller något alls. Dessutom fort jag och älsklingen 4 underbara år tillsammans. Känns underbart bra och jag kan ute bli lyckligare. Jag kan knappt tro att vi varit tillsammans så länge men det har varit de bästa åren. Älskar honom över allt annat<3 Kunde jag skulle jag berätta för hela världen hur underbar han är. Mitt allt!

Så ikväll blir det nog en hel del mys:) Älsklingen har planerat hela kvällen så vi får se vad det blir:)

Hoppas ni får en bra dag. Halva veckan över efter idag! Puss på er


Kommentarer
Postat av: jessica

grattis :)

var gjorde ni för kul?

Kram

2012-03-08 @ 19:17:09
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0