1 januari 2012

Hej svejs

Hur är det med er? Här är allt underbart bra. Vårt firande igår kväll blev lyckat och mysigt. Året kunde inte slutat bättre. Och det nya året kunde inte ha börjat bättre. Älsklingen och jag firar 1 år som förlovade idag och har firat lite med mys och gos. Dessutom fick jag en ring till att ha på ringfingret. Så vi förstärkte förlovningen kan man ju säga:) Nu har jag en slät guldring och en vacker diamantring på fingret. Kan jag få det bättre? Jag har världens underbaraste, finaste, härligaste och bästa pojkvän. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och min själ och är så lycklig att jag spricker. Han är verkligen min andra hälft som jag aldrig skulle kunna leva utan<3

Hoppas ni får en härlig kväll! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Claudia

fin blogg? :)

2012-01-02 @ 19:43:18
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0