27 februari

Hej hopp

Jag hade en underbar kväll i lördags så igår gjorde vi inte mycket. Jag var så himla trött så vi satt mest i soffan och slappade:)

Idag har jag varit och klippt mig hittills. Blev riktigt nöjd. Känns konstigt men ändå nöjd. Jag har nämligen klipp mig lite kortare och klippt ligg:D Så det är rätt annorlunda än förr. Men jag gillar det som sagt.

Ikväll blir det jobb som vanligt. Men det känns ok efter en ledig helg trots allt:)

Nu ska jag plugga lite och äta. Men hoppas ni har en bra dag trots att det är måndag:)

Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: jessica

oooh det vill man se! :)

kram

2012-02-28 @ 20:46:59
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0