7e augusti

Godmorgon Yes!!! Jag lyckades ta mig upp i tid idag igen. Känner mig stolt:) Slipper stressa och kan ta det lite lugnt på morgonen. Sen har jag blivit omplacerad på jobb så numer börjar jag alltid 8 och slutar alltid 16.30!:) Så glad för det!!!! Slipper jobba kväll helt och hållet. Underbart! Igår kväll var jag och älsklingen ute och sprang en runda. Känns riktigt bra nu igen. Härligt! Kroppen svarar rätt och flåset håller jämnt tempo. Härligt:) Så allt rullar på m.a.o. Ikväll ska vi tvätta men vi ska även hinna med en långpromenad och laga mat ihop så det blir mys under tiden;) Hoppas ni får en bra dag idag! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

Godmorgon :) hoppas du har en trevlig dag! snart helg hihi

2012-08-08 @ 09:26:08
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0