5e augusti

Hej Idag är sista semesterdagen... Lite småångest faktiskt. Men å andra sidan så ser jag ofta slutet av lov och semestrar som en möjlighet till nystart. Ta tag i allt igen med en massa nya krafter och köra på i högre tempo än tidigare tack vare vilan som varit. Det känns riktigt bra. Veckorna har gått galet fort men vi har hunnit med massor. Och vi har haft det underbart! Så vi har nåt att se tillbaka på. Sen ser jag fram emot min nya utbildning också. Jag är väldigt peppad och vill ge 300 procent den här gången. Det här känns rätt och kommer att ge en bra framtid. Så allt är på väg åt rätt håll. Vad gäller hälsan så har jag och älsklingen kört hårt med träning de här veckorna så jag mår bättre än någonsin vad gäller det:) Löpningen är igång riktigt bra och jag tror jag kommer att förbättra mina tider massor framöver:) Så trots att semestern är slut så är det nya saker att se fram emot bara:) Nu ska det mysas här hemma ordentligt. Hoppas ni har en bra kväll. Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Silvia

Hoppas att allt är bra :D

2012-08-08 @ 10:37:34
URL: http://slm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0