21e augusti

Godmorgon på er

Idag är det sista dagen på jobbet för mig. Det känns väldigt blandat. Skönt att få gå vidare men samtidigt lite konstigt eftersom jag har trivts väldigt bra på det här jobbet! Och det är ett jobb som jag är väldigt stolt över mig själv att jag skaffade. Jag lovade ju mig själv att jag inte skulle sitta i kassan en sommar till förra sommaren, och jag lyckades ju. Det känns så sjukt skönt!:)

Nu börjar jag ett nytt kapitel i livet på måndag och ska verkligen köra järnet nu så att jag lyckas med allt jag vill lyckas med. Det är ju verkligen inte omöjligt med tanke på att jag lyckats med det jag vill förr:) Så det är bara att köra hårt!

Annars idag blir det ännu en kväll med plugg... Igår kväll såg jag ju mina favoritprogram men fick plugga också. Ikväll är det svenska Hollywoodfruar så får plugga innan och mellan varven ikväll också;)

Hoppas ni får en bra dag! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0