20e augusti

Hej svejs

Igår hade jag och älsklingen en helt underbar dag. Vi gick och myste i Båstad och hade det bra. Sen var jag och tittade på mitt boende från och med nästa vecka. Riktigt pirrigt och helgalet att jag ska flytta dit ett år. Men det är trots allt "bara" ett år. Så jag kan kanske stå ut. Men visst kommer det bli jobbigt.. Kommer sakna min fina pojkvän.

Idag är jag på jobb. Sen ska jag till läkaren... Har fått en riktigt jobbig svullnad runt knät som vägrar ge med sig. Känns som att ha ett spännande runt knät liksom. Och så är det helt svullet och smärtar lite. Så jag ger upp för min avsky att gå till läkaren... Känns som att det är dags att komma upp det:/

Hoppas ni har en härlig dag i värmen. Puss och kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0