17e augusti

Hej på er!

Äntligen fredag:) Jag har faktiskt redan varit iväg och tränat så jag har smygstartat helgen;) Så himla härligt att träna på morgonen. Förr var det otänkbart för mig men nu älskar jag det.

Idag är det mycket som ska ordnad. Ska försöka hinna plugga lite nu och sen ska vi hälsa på min morfar. Därefter är det lite småsaker som ska ordnad och sen ska det mysas ikväll;) Ännu en härlig kväll alltså. Igår kväll lagade jag ju mat till älsklingen och det blev faktiskt riktigt bra. Och gissa vad? Min underbart fina älskling kom hem med rosor till mig. Åh vad jag är kär. Världens underbaraste pojkvän. Kan inte fatta att jag har haft sån tur som träffat världens finaste kille:)

Hoppas ni har en härlig dag och att ni snart är lediga! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0