16e augusti

Hej hopp

Idag är ännu en ledig dag. Eller ja, som vanligt så är jag hemma men har fullt upp ändå så klart.

Har fixat med lite skolarbete o.s.v. Sen håller jag på att göra en paj till middag för att överraska älsklingen. Han ska få cheesecake till efterrätt också:) Hemmagjord alltså! Japp, jag är faktiskt lite stolt att jag kunnat göra det. Det är en lite lättare version så att säga men samma princip som cheesecake i alla fall:) Så ikväll blir det mys. Jag har även hyrt American Pie Reunion som vi ska se. Underbart. Och imorgon är det fredag och då har vi också mys inplanerat:) Vi måste passa på nu innan jag flyttar. Åh vad jag fasar och längtar, både och på samma gång... Förvisso leder bara på veckorna som jag är borta men det känns som mer ändå...

Hoppas ni har en riktigt bra dag:) Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0