23 april

Hej på er

Har ni det bra idag?:) Det är ju förvisso måndag men solen skiner i alla fall. Jag blir alltid lite piggare då, även om det jag ska göra under dagen är tråkigt:)

Hittills idag har jag redan varit på anställningsintervju och varit ute och sprungit. Känns bra att att ha hunnit med så mycket:) Tror jag ska börja gå upp när älsklingen går till jobbet framöver. Trots allt så blir dagen lite lägre när man går upp i tid. Och det behövs för min del. Blir så jäkla lat annars;)

Igår hade jag och älsklingen en underbar dag förresten. Han skämde bort mig fullständigt med att fixa frukost och sen bjuda på middag ute på kvällen. Vi var även och såg Lord of The Dance som jag fick av honom när vi firade 4 år tillsammans:D Så himla kul att se. Och de är ju så fantastiskt duktiga. Älskar min fina underbara älskling som fixar och skämmer bort mig<3

Nu ska jag äta lite så jag hinner plugga innan jobb:) Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: tjejernaofsweden

Hejhej! Super söt blogg! Skulle vara schysst om du/ni kunde säga vad ni tycker om vårab blogg/design? Massa kärlek från oss

2012-04-23 @ 16:30:43
URL: http://tjejernaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0