19e april

Hej på er

Hur är det med er? Längesen jag skrev nu, jag vet. Men det har inte hänt så mycket här senaste tiden. Jag pluggar inför en tenta om en månad så mycket tid går åt till det. Sen är jag besatt av Gilmore Girls så tittar alldeles för mycket på det. Skärpning på det;) Nä men den här veckan har det varit ok. Nästa vecka blir det hårdare. Det värsta är att vi skriver examensarbete under tiden så det är lite halvstressigt. Men det är som de är. Det är ju mitt eget fel så att säga...

Aja, jag håller på att söka jobb under tiden jag pluggar och det ramlar in en del intervjuer efterhand så jag håller alla tummar för att få ett jobb inom kort:D

Hoppas ni har det bra i solen. Nu ska jag ner och ta upp tvätt, sortera och sen plugga lite till. Ikväll är det träning och mys med min underbara älskling som jag knappt träffat den här veckan... Känns konstigt men är kärare än nånsin så det går ändå:) Älskar honom över allt annat. Vårt förhållande har nyss fyllt 4 år och är starkare än nånsin<3

Puss och kram på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0