8 september

Hej hopp

Hur är det med er? Jag har redan avrit vaken i två timmar drygt:) Var och tränade klockan åtta så nu är jag pigg och glad. Känns rätt bra att redan ha avklarat dagens träningspass.

Idag är det föreläsning klockan ett och sen jobb klockan fem. Så dagen börjar slött, men blir intensiv i eftermiddag. Men det är bara skönt. Gillar när allt blir lite utspritt över dagen:) Sen är det äntligen fredag imorgon. Veckan har varit jätterolig, men det har varit mycket på gång och dagarna har gått i ett. Trots det så ahr veckan känts ovanligt lång, men jag antar att det beror på att jag inte är van vid så långa dagar. Förra terminen gick vi ju två timmar om dagen två dagar i veckan typ... Då hann man slöa till sig rätt rejält.

Nu ska jag sätta igång med lite mat och sen göra mig i ordning. Ingen rast idag inte;)

Vill bara nämna också att det som hände igår med Liv är en hemsk händelse för hockeysverige. Även om mitt intresse kanske inte är det största så förstår jag hur stor betydelse han hade. Min tankar går främst till hans familg. Ingen ska behöva bli föräldralös när de är barn...

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: jessica

vilka hektiska dagar du har! men det får tiden att gå fort i alla fall :)



svar: tack :) möjligen något i den stilen hihi, inte förlovade dock! ;) kram

2011-09-08 @ 16:21:38
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0