28 september

Godmorgon världen:)

Idag tog jag en liten sovmorgon. Jag var så trött igår hela dagen så jag kände att jag kunde behöva sova ut lite. Det var minst sagt skönt och trots min nya policy att gå upp senast halv åtta så kändes det bra att få sova lite längre;) Helgen är dessutom fullbokad redan så då blir det inte mycket sovmorgon.

Klockan ett idag ahr jag föreläsning. Riksbanken ska komma och föreläsa för oss om deras arbete o.s.v. Kan nog bli intressant:) Eller urtråkigt... Men jag hopaps på det första hehe;) Sen direkt efter skolan ska jag till jobbet. I måndags gick det inte så bra, jag sålde ingenting... Men idag ska jag sälja minst 3 försäkringar! Det måste det bli! Annars blir jag ledsen. Haha, nej då, men man vill ju visa vad man kan. Om ni vill ha en bilförsäkring eller nåt är det bara att säga till;)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Púss och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0