21 september

Godmorgon på er:)

Fy tusan vad jag är trött idag. Det känns att det blev en sen kväll i tisdags och sen tidig morgon igår. Kroppen var inte helt samarbetsvillig när jag skulle ur sängen om man säger så;) Igår kväll var vi dessutom ute och gick en lång runda med Sami. Så himla mysigt. Hemma tittade vi sedan på Water for elephants. Riktigt bra film. Tycker jag i alla fall, men så älskar jag s.k kostymfilmer också:) Eftermiddagen/kvällen var i alla fall underbart mysig. Så trots trötthet så var det värt det. Jag har det verkligen bara så bäst!♥

Idag är jag uppe tidigt, men det är bara för att fortsätta min trend att gå upp i tid. Börjar inte förrän tio, men det känns ändå riktigt bra att vara uppe nu. Piggnar till lite mer för varje minut:) Och när jag sen går ut med Smai lär jag vakna ännu mer så att säga.

Som sagt så ska jag till skolan idag igen. Ovanligt;) Förra terminen gick vi ju typ två dagar bara så det känns i kroppen att det är varje dag nu. Samtidigt som det är rätt skönt att hela tiden ha att göra. Särskilt för en sån spralletjej som jag;) Efter skolan ska jag försöka ge mig ut och springa en runda och ta med mig Smai. Han var så himla duktig sist. Och ikväll blir det jobb. Känns så bra att gå till jobbet numer, det kan inte bli mycket bättre. För första gången på länge så tycker jag bra om mitt jobb och min arbetstillvaro. Jag tror jag har hittat rätt helt enkelt;)

Nu ska jag fixa frukost och kanske läsa lite... Vi får väl se. Ha en jättebra dag. Idag är det onsdag mina vänner. Halva veckan är redan avverkad m.a.p:D

Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0