Hemma igen=plugga mer

Nu har jag kommit hem från mitt ärende till skolan och sitter och pluggar igen. Är så trött på det här redan. Men ska ta mig igenom en hel del kapitel till innan jag är nöjd för idag. Har massor kvar att läsa tack vare min idiotiska motvilja till det här. Ja, jag försöker plugga, men jag har pluggat i 16 år nu och jag börjar bli galet trött på det. Jag vill ut och jobba, tjäna pengar och göra nåt. Älskar att läsa, men inte om sånt jag inte är så särskilt intresserad av. Visst är det här helt ok intressant, men det är inte riktigt min grej ändå. Men jaja, bara att hugga i;) Får skylla mig själv att jag har så mycket kvar.

Hoppas ni har en bra dag:) pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0