20 oktober

Godmorgon!

Det blev ingen sovmorgon för mig idag heller. Så är det när man bor i lägenhet och föreningen bestämmer att vi ska ha bredband i huset och att alla måste vara hemma mellan 7.30-12... Tur jag var ledig så kallat idag då. Men trött som bara den. Som tur är så har de redan börjat i vår lägenhet så det var faktiskt lönt att gå upp så tidigt för en gångs skull. Annars får man ju vänta till typ halv tolv...

Aja, idag är jag som sagt hemma hela dagen. Ska iväg på ett ärende om en stund dock. En uppgift som ska till skolan skriftligen. Så hur drygt det än är att avbryta så får man ju släpa sig dit;)

Nu ska jag snart gå ut med lilla trollet, han har fullt upp med att kolla vad de som sättet in bredbandet gör:) Så nyfiken! Så söööt! De som fixar är helt kära i honom haha;)

Hoppas ni får en bra dag! Puss och kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0