19 oktober

Hej svejs på er Jag vet att texten ser jättekonstig ut här ibland och det är föra tt när jag bloggar via datorn så ser sidan jag skriver på jättekonstig ut... Vet inte alls varför, men det stör mig minst lika mycket:/ Aja, så är det. Idag har jag varit i full gång sen 7 i morse. Då började jag tvätta... Skojigt värre hehe;) Nä, men är man ledig från skolan får man ju ta tag i allt man inte hinner annars. Jag är hemma och pluggar nu ett par veckor så då får jag ta hand om allt sånt så klart. Allt för att älsklingen och jag ska få så mycket tid ihop som möjligt när vi är lediga. Annars idag är det som vanligt plugg som gäller. Plugg, plugg, plugg och åter plugg... Ska det aldrig ta slut? Jo, om ett drygt halvår är det över. Läskigt om ni frågar mig. Men jättekul samtidigt så klart:) Aja, sen ikväll blir det jobb. Älskar verkligen mitt nya jobb. Härliga arbetskamrater, härlig miljö och bra uppgifter. Kan inte annat än trivas:) Hoppas ni får en bra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0