13 oktober

Hej på er

Här har det varit full rulle sen kvart över sju i morse. Vaknade då och slängde mig ur sängen och iväg till träningen. Inte den bästa taktiken kanske, men sängen var utomordentligt skön i morse så snoozade typ tre gånger för mycket;) Menmen, jag hann i tid och hann träna. Riktigt skönt sätt att börja dagen på, det måsta jag säga!

När jag kom hem gick jag ut med Sami och åt sen en god frukost, extra välförtjänt efter ett hårt träningspass;) Annars vill jag helst bara äta en banan typ eller nåt till frukost... Aja, sen har jag varit nere med första omgången tvätt, bytt lakan och handdukar och städat undan lite. Borde dammsuga också, men hinner inte för att jag måste hinna plugga massor idag. Har så där 200 sidor att läsa idag:/ Håll tummarna för att jag klarar det.

Ikväll är det lydnadskurs med vårt lilla troll och sen var torsdagen över. Och imorgon är det freeeedag:D Har en massa att se fram emot! Helgen kommer bli toppen igen. Fullproppad som vanligt, men det är så jag gillar det;)

Hoppas ni får en bra dag. Måste ner i tvättstugan nu och slänga in lakan och handdukar. Och hänga tvätt... Hatar att hänga tvätt. Så jäkla tråkigt. Och att sortera sen. Urk. Sparar det till älsklingen sen kanske, haha;)

Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0