10 oktober

Hej svejs i lingonskogen

Här var det trögt att gå upp i morse kan jag säga:) Var så trött. Helgen har varit underbar men intensiv. Började med hockeykväll hos älsklingens föräldrar i fredags, mycket trevligt. Lördagen inledde jag med 90 härliga minuter balett. Gick väl sådär. Är så seg i mina lårmuskler så passé och så går inte alls bra just nu. Jag vet, det är inte alla som vet vad det är, men enkelt uttryckt så kräver det bra med lårmuskler;)
På kvällen blev det en härlig partykväll med fina tjejer som jag tyvärr inte träffar så mycket. Så det var kul att ta igen lite förlorad tid och att bara släppa loss. Någor jag fick känna på konsekvenserna av på söndagen när vi var i Helsingborg hela dagen. Var så fruktansvärt trött, men jag ignorerade det och njöt av en dag med shopping, mys och hockey. Riktigt trevlig dag med världens finaste älskling och hans föräldrar. Kunde inte ha haft en mycket bättre helg:) Eller jo, ajg ahde kunnat hinna med att träffa mina föräldrar mer, men så är det. Man hinner inte allt:/ Aja, får ta igen det nästa helg:)

Nu ska jag sätta igång och plugga här. Ingen skola, men har massor att göra ändå. hoppas ni får en bra dag! puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du också hade en så bra helg! Vi får ses snart :)

Kram

2011-10-10 @ 14:28:18
URL: http://Jessica-Louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0