24 november

Hahahaha, såg precis att jag skrev 22 oktober i förra inlägget. Skrev ju det i förrgår. Snacka om förvirrad;) Haha, knäppa jag. Men det kan kanske beskriva min situation lite ändå. Jag har så mycket i huvudet nu att dagarna börjar gå ihop. Jag försöker ta en dag i taget men det går sådär. Mitt blodtryck har gått ner ett steg eller hur man säger men det är inte bra än. Jag är så uppstressad med tentor och uppsatser plus allt här hemma osv. Jag brukar ha ett bra grepp om allt och kunna planera min tid men det har börjat falla samman nu. Lite trist. Men det är bara att ta tag i allt igen så klart:) En sak i taget var det ja;)

Just nu har jag precis varit ute och sprungit och tvättar samtidigt. Sen ska jag sätta mig och plugga och så blir det utställningsträning i eftermiddag. Vi ska ta hem det på lördag;) Haha, nä jag tror faktiskt Samis bror tar hem det. Han är också otroligt fin. Men vi får se vem som uppför sig bäst. Och vad domaren tycker så klart. En liten gnutta hopp finns ju så klart där ändå;) Även om vi gör det för skojs skull.

Aja, nog babblat nu;) Hoppas ni får en bra dag. Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: hanna

Fin blogg du har! :)

2011-11-28 @ 16:37:38
URL: http://honeyishanna.blogg.se/
Postat av: B&L

=)

2011-11-28 @ 17:14:04
URL: http://beckaliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0