5 maj

Godmorgon!

Hyfsat pigg här trots att det är så tidigt. Har redan varit ute en sväng med trollet:) Men tror ni inte han kissade när han kom upp i lägenheten igen..? Suuuck liksom. Vi gick en lite halvlång runda så han hade gott om tid på sig att göra det innan... Jaja, sånt händer. Inte mycket att göra åt ju:) Bara att torka upp och glömma.

Idag är jag ensam hemma med Sami hela förmiddagen. Måste göra en del skolarbete så jag hoppas att han är lung och fin som han kan vara:) Men det ska säkert gå bra. Han gör framsteg hela tiden, men idag är han på tvärtomhumör så ja, det blir lite konflikter då hehe;) Fladdriga byxor går helt bort på uteturer märkte jag då.

Nu ska jag äta lite frukost och sen sätta igång med min fotouppgift. Är taggad till tusen idag! Ska bli kul att se om jag kan fixa till bilderna som jag vill ha dem:)

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er


Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0