4 maj

Hej svejs på er:)

idag har det varit en lång dag redan. Jag har varit i skolan på världens mest meningslösa föreläsning. Vi skulle lära oss ett datorprogram, men det fanns inte datorer till alla. Meningslöst att försöka hänga med på genomgången då eller...? Sen avr lärarna dessutom försenade och inte kom det nån ursäkt för det inte. Nädå. Vi ska kunna vara där alltid och vara i tid alltid, men är lärarna sena behövs ingen ursökt eller något alls. Lite tråkigt att de har sån attityd tycker jag. En ursäkt kostar väl inte så mycket?!

Aja, sen när jag kom hem åkte älsklingen och jag ut med Sami och lät honom springa av sig lite. Han hittade världens pinne som han tvunget skulle bära med sig. Bara det att den var sisådör åtta gånger längre än honom så det blev rätt jobbigt. Kan slämga in en bild sen;)

Nu ska jag snart in och dansa. Inte många gånger kvar till föreställning nu och det börjar bli en aning svettigt... Det mesta sitter i koreografierna, men långt ifrån allt:/ Känner mig helt värdelös, men ska försöka köra på ordentligt nu!:)

hoppas ni får en mysig kväll! puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0