8 mars

Godmorgon!

Fy vad tiden går fort, trots att jag inte har några föreläsningar just nu. Går bara här hemma och drar och skriver lite på projektarbete o.s.v. Slappt och skönt, men samtidigt så börjar jag bli rastlös;) Igår så var det riktigt segt, men det var kanske för att jag inte fått sova på natten. Inatt har jag fått sova nästan hela natten. Vaknade till lite av att jag hostade, men kunde somna om direkt igen. Så det går åt rätt håll i alla fall;)

Jag var och dansade igår ändå.... Jag veet, jag skulle inte ha gjort det, men jag hoppade åtminstone över baletten. Så jag dansade bara en och en halv timme igår, inte tre som jag brukar:) Kände mig faktiskt duktig som hoppade över baletten, även om det så klart tog emot. Baletten har ju världens bästa lärare:) Och det är kul att pressa kroppen max!

Idag ska jag in en sväng till stan. Ska köpa easy tone-skorna... Vet ju inte om det är fejk och lurendrejeri, låter väl lite så, men jag vill testa i alla fall;) Behöver ett par nya skor till träningen på Friskis också så de blir ju perfekt! Sen ska jag göra skolarbete också!

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0