4 mars

Godmorgon!

Nästan frisk nu tror jag. Väldans envis hosta bara... Aja, hellre det än ont i halsen i alla fall:) Sov som en stock utan ipren i kroppen också, vilket enligt mig är ett bevis på att jag börjar bli frisk:) Det här var en typisk förkylning för mig, helt utslagen de första två dagarna, sen lite bättre och så som idag, bara lite hosta kvar. Skönt, men lite märkligt på samma gång.

Det blir ingen utfärd i helgen för oss, men vi ska mysa ner oss här hemma ikväll istället:) Förstår att älsklingen vill vara hemma så det gör absolut ingenting. Vi får ta det en annan helg helt enkelt.

Idag är det projektarbete på schemat hela dagen. Jag var rädd för att jag inte skulle kunna göra det idag, men som sagt så är jag ju piggare idag så nu kör vi! Förhoppningen är ju att vi blir klara idag! Vore det absolut bästa. Eller allt blir ju inte klart förresten eftersom vi ska göra en undersökande del ikväll. Men mer eller mindre blir det helt färdigt i alla fall:)

Nu ska jag äta frukost, bädda sängarna och sen klä på mig;) Ha en jättebra dag! Fredag idag ju, då kan det inte bli annat än bra va?;)

Puss och kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: juliciouz

vinnarna av dagens blogg finns nu uppe :D

2011-03-04 @ 20:52:40
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0