30 mars

Godmorgon på er

Har inte bloggat på några dagar och det beror främst på att lusten inte funnits här helt enkelt:) Men nu är jag tillbaka, tror jag. Vi får väl se hur det går.

Igår var en lugn dag här hemma. Gjorde inget särskilt alls, bara vilade och slappade. Rätt skönt ändå:) Kände mig pigg och utvilad framåt eftermiddagen. På kvällen träffade jag Karin och vi var och åt thaimat och snackade en massa. Sen var vi på bio och såg Black Swan också. Jag blev väldigt illa berörd av filmen. Det är inte många filmer som verkligen berör mig, men den här gjorde det. Jag var helt skakig när jag gick ifrån bion. Och det berodde inte på att den var läskig utan på att den gestaltade en dansares liv på ett väldigt bra sätt i grund och botten. Visst, filmen var väldigt speciell och lite märklig, men just stressen och pressen på dansare tyckte jag gestaltades fruktansvärt bra. Juts pressen att hela tiden vara bättre, det är aldrig bra nog och hur stor konkurrensen hela tiden är. Det finns hela tiden en ersättare. Nä, jag tyckte den var väldigt bra! Måste ses:)

Idag ska jag iväg till skolan hela eftermiddagen och sen blir det dansklass ikväll. Sen ska jag äntligen få krama älsklingen en hel kväll. Det har inte blivit mycket av det nu de senaste två kvällarna eftersom jag varit iväg. Känns tråkigt, men sån är vardagen. Inget att göra åt:) Imorgon kväll ska vi hälsa på valpen så då har vi massor med tid tillsammans!

Hoppas ni får en toppenbra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hoppas du får en bra dag! :)

Kram

2011-03-31 @ 07:32:29
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0