3 underbara år

Älsklingen och jag firade ju vår treårsdag i fredags, men idag är det gentligen tre år sedan vi träffades. Kan inte fatta att vi varit tillsammans så länge. Tiden har gått så fort och vi har gjort så mycket tillsammans, så många fina minnen. Jag var alltid helt säker på att jag skulle få spendera mitt liv som singel, men då kom han in i mitt liv och förändrade allt. Idag är jag världens lyckligaste och mår bra för det mesta. Kärlek är det bästa jag någonsin fått uppleva och jag är så lycklig över att jag hade fel. Och att alla andra hade fel... På högstadiet och gymnasiet var det aldrig nån som var intresserad av mig, vilket bidorg till min tanke på att alltid vara ensam. Men nu, nu är jag förlovad och sambo och kan inte få det bättre. In your faces;) Känns så fantastiskt bra att få motbevisa alla elaka rykten och kommentarer. Jag har det bäst och jag kan inte få det bättre. Älskar honom för alltid och längre ändå!♥ Finare människa finns inte.

Kommentarer
Postat av: weekday

grattis till 3 år

2011-03-07 @ 13:38:42
URL: http://weekday.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0