24 mars

Godmorgon!

Har ni sovit gott? Det har jag! Så himla skönt att slippa ha tenta dagen efter:) Nu är jag fri några veckor och kan se fram emot valpen o.s.v. utan att en massa plugg kommer emellan. Känns riktigt skönt.

igår kväll när jag kom hem så gjorde jag verkligen ingenting. Vi var iväg och duschade(badrummet är nog klart imorgon:D) och köpte pizza. Sen somnade jag i soffan haha. Helt slut i hela huvudet.

Idag är det tvätt nu på morgonen. Om nån timmar ska jag iväg och träna. Känns lyxigt att kunna göra det mitt på dagen:) Sen ska jag göra noll och ingenting. Elle jo, jag ska se om jag kan hitta nån resa till i sommar. Vi har bestämt oss för att resa i Sverige nu när vi har valpen. Och det ska helt ärligt bli riktigt skönt. Jag älskar Sverige på sommaren! Så ska se om jag kan hitta nån mysig stuga eller nåt sånt:)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0