23 mars

Godmorgon!

Tidiga morgnar verkar vara en trend för mig just nu haha;) Är trött som bara den idag. Blev sent plugg igår och så gick jag upp nu vid halv 6 för att hinna plugga lite till... Galet. Hoppas det ger resultat nu också. Vill verkligen klara det här idag.

Är i skolan hela dagen. Från 9 till 18... När jag sen kommer hem ikväll kommer jag bara falla ihop i en stor hög i soffan och bara andas typ;) Hela min tillvaro har varit rätt upp och ner senaste tiden om man säger så tack vare allt plugg. Men nu ska man väl kunna få tillbaka livet lite, hehe.

Solen strålar idag igen så det blir cykel igen. Känns riktigt bra med tanke på motionen. Jag hinner inte med min dansklass ikväll nämligen så det blir perfekt med lite vardagsmotion:) Det gick ju bra igår också. Visst, lkite varm blev jag, men inte hysteriskt så att säga. Älskade vår, äntligen är den här!

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Halva veckan snart avklarad... puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0