22 mars

Godmorgon!

Är så trött att det inte är sant... Ändå har jag sovit som en stock inatt trots tentaångest:/ Skumt. men jaja, så är det. Idag är det som det gäller. Idag gör jag första av två tentor. Efter den här är det hem och börja plugga på nästa:P Ingen rast och ingen ro, haha. Lite jobbigt, men det kommer bli så sjukt skönt imorgon när det är över!

Nu på morgonen är jag uppe tidigt p.g.a. hantverkarna så klart, men jag tänker ta chansen att plugga lite också... Kan inte bli för mycket av det i det här ämnet!

Så ser min dag ut i alla fall. Tentan pågår ju till sex så det är vad som händer idag helt enkelt;) Hoppas ni får en bra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0