21 mars

Hej på er

Skrev det här inlägget innan idag och då stängde internet av sig självt och jag orkade inte skriva om. När jag gick in nu så såg jag dock att det blivit sparat... Imponerande;) Så här är morgonens inlägg nu då;

Måndag idag... Tjaa, vad ska man säga? Tiden går alldeles för fort. Jag och älsklingen har haft en riktig toppenhelg bara vi två. Massor med mys och romantik:) Underbart. Jag tog en paus med mitt pluggande och jag tror det var precis vad jag behövde. Nu är hjärnan utvilad och pigg och det är bara att trycka in en massa ny information igen.

Så det blir alltså en dag med plugg. Ksa dock ge mig själv en rast mitt på dagen för att fixa mina naglar... Samvetet i mig gnager lite nu igen. Men vad tusan, det är en vardagslyx jag känner att jag kan unna mig;) Annars blir det som sagt bara plugg idag. Vi ska i och för sig iväg och kolla på en lägenhet senare idag. Och sen ska jag dansa, men annars så;)

Igår var vi ju förresten på hundutställning. Det var riktigt kul att se alla hundar och vi fick shoppat en hel del inför valpens ankomst:) Vi tittade så klart på den svenska lapphunden när den var uppe i ringen och det gick riktigt bra för vår valps kennel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0