2 mars

Godmorgon på er:)

Det var ett tag sen. Jag var ju i Stockholm och hälsade på världens finaste flickor. Fullt ös med lek och skratt på dagarna och mysiga kvällar med världens bästa syster. Alltid lika mysigt att få hälsa på dem. Tyvärr så blir det ju inte så ofta eftersom ekonomin inte alltid hänger med:P Men så är det, det blir ju ännu roligare varje gång vi faktiskt ses. mer speciellt typ. Tyvärr var min syster sjuk så vi gjorde inget särskilt, men det tyckte jag var toppen! Vi fick massor med kvalitetstid och mys hemma istället. Saknar dem redan♥

Tyvärr har jag också blivit sjuk nu dock... Halsen är typ helt igensvullen och huvudet värker. Än så länge har jag sluppit feber och snuva så jag håller alla tummar att jag slipper det! Orkar inte vara förkyld, haha:) Men det är klart, man kan ju göra sånt man tycker om med gott samvete; titta på DPH-boxen, läsa och äta gott. Allt för att bli frisk så snabbt som möjligt såklart;) I helgen firar jag och älsklingen tre underbara år tillsammans och då ska jag f*n vara frisk!!!!

Kan inte fatta att det är tre år sen jag gick ut med mina kompisar och träffade världens finaste kille. Och att jag nu är förlovad... Omöjligt, det hade jag sagt om nån berättat det för mig en vecka innan vi träffades:) Men så är det, tre härliga år har vi varit tillsammans och jag hoppas det blir många tusen år till. För varför stanna vid att älska varandra fram till dess döden skiljer oss åt. Efter döden då? Vem vet vad som händer då?;)

Aja, nu ska jag försöka släpa mig ut i köket och hitta lite frukost! Hoppas ni mår bättre och att ni får en bra dag! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0