17 mars

Godmorgon!

Ännu en tidig morgon, men nu vet jag åtminstoone att det är värt det;) Golvläggaren kommer nu vid åtta och han är klart mer än välkommen. Som det ser ut nu så kommer vi ha ett golv ikväll! Tönk vad lycklig man kan bli för struntsaker när man har renovering på gång hemma;)

Annars idag blir det, hör och häpna, en massa plugg. Ovanligt va?;) Men det är bara att hugga i. Är lite piggare idag så det kan nog bli en hel del gjort faktiskt. Hoppas jag... Det behövs verkligen om man säger så... Ikväll väntar nämligen en rolig aktivitet och då vill jag inte behöva tänka på att jag inte pluggat ordentligt. Vi ska nämligen hälsa på valpen igen! Helgen vart fullbokad för både kennelns ägare och oss så vi fick ta idag. Inte mig emot, ju oftare desto bättre;) Längtar ihjäl mig efter den 15 april när vi ska få hämta hem vår lille kille♥

Aja, men nu ska jag äta upp min frukost och sen hinna borsta tänderna innan golvläggaren kommer! Ha en jättebra dag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0