Helt slut

Så var denna kaosdag äntligen över. Och nu har jag loooooov:D Åh så underbart att det knappt är sant. Som jag ska njuta nu!

Objektsbeskrivningen blev helt okej. Inte helt som jag tänkt mig eftersom formatet och upplägget inte är detsamma som i min tanke... Men vad ska man göra? Tryckeriet ändrade själva om ju:P Orka krångla liksom. Nu är det inlämnat i alla fall och jag är hyfsat nöjd i alla fall:)

På kvällen var vi på valpkurs. Gick riktigt bra, Sami är världens finaste och duktigaste. Vi är så himla stolta:) och vår uppfödare, som höll i kursen, var så himla imponerad och gav en massa beröm så det känns toppen:)

Nu ska jag duscha och sen stupa i säng. Vi skulle egentligen fira lite ikväll, men jag vete tusan om jag orkar hehe;) Får ha det innestående till imorgon kanske;)

Sov så gott. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0