8 juni

Hej svejs

Idag är jag leeeedig och fri:) Känns konstigt. Sitter mest och tänker på om jag glömt att göra nåt haha. Nä, men det känns nästan ovant. Inget plugg, inga arbeten och inga måsten. Känns ju inte helt fel.

Om en stund ska jag in och träna tänkte jag. Pilatse Ball. Så himla härlig träning. Har ju typ blivit beroende av Pilates nu:) Vi hade ju det när jag gick på Dansakademin och så stark har jag aldrig blivit igen som jag var då. Så jag hoppas det här kan hjälpa till:) Kanske går det bättre med dansen i höst då..? Vi får väl se:)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Pöss på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hur är det med dig då? Skönt att vara ledig igår men vad ska du hitta på för spännande denna dag då?



Väntar på din text med spänning! :)

Kram

2011-06-09 @ 08:21:25
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0