7 juni

Hej svejs:)

Jisses vilket åskväder det var inatt:/ Låg ihoptryckt som en boll hos älsklingen och var livrädd typ. Avskyr åska. Det har jag alltid gjort. Kalla mig omogen, men det är bland det värsta som finns för min del:P

Här har det varit full rulle sen klockan 6 i morse. jag skulle iväg till ett tryckeri för att fixa med objektsbeskrivningen som ska in nu i veckan. Och gissa vad? Otekniska jag hade inte fått över filen på USB-minnet så de kunde inte få upp filen:P Så det var bara att köra hem och göra om. Sen snabbt in till stan igen och då funkade det klart som det skulle:) Så nu är det på gång. men åh, jag kände på mig att det skulle gå snett. typiskt mig haha. Aja, sånt är livet.

Nu är jag hemma om och äter och ger Sami mat. Sen ska jag iväg igen och ha redovisning på skolan. Sista saken för terminen! Sen är det sommarloooooov:D Känns helt otroligt men självklart helt underbart bra!

Ikväll blir det valpkurs med Sami. Ska bli kul att låta Sami leka med andra hundar efteråt också. Sen ska det bli skönt att få höra andras erfarenheter av sina valpar och få en massa bra tips. Hoppas jag ;)

Hoppas ni får en bra dag idag! Pöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0