6 juni

Godmorgon på er:)

Sovit gott inatt? Jag har sovit jätteoroligt. Men det kan ju bero på att jag är ensam i vår stora säng... Känns tomt ju:( Men idag kommer älsklingen hem! Härligt. om inte annat så att få prata med någon.

Nu på förmiddagen ska jag sitta på balkongen och läsa lite tror jag. Göra lite skolarbete. Sista dagen imorgon!! Wiiiie. Redovisning och opponering. Sen är jag friiii! Ledig i nästan två veckor:D Inte helt fel. Sen ska jag jobba två veckor och sedan ska vi iväg till Dalarna. åh vad jag längtar. Är så trött på lägenheten nu haha;)

Hoppas ni får en jättebra dag. Njut! Dels av att det är söndag och tänk sen på att veckan bara kommer ha 4 arbetsdagar:D Pöss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0