1 juni

Godmorgon på er

Första juni idag. Första dagen på sommaren:) Tycker jag i alla fall, trots allt så har juni alltid varit sommarmånad för min del. Så himla härligt. Inte långt kvar till sommarlov för mig nu heller. Ska bara skriva klart ett arbete och redovisa det nästa vecka, sen är jag färdig, finito och klar för detta läsåret:D Längtar som f**;)

Idag är jag ledig, eller jag har tagit mig ledig, hehe. Har dock redan varit hos barnmorskan såhär på morgonkvisten. Rutinbesök, jätteintressant jag vet;) Men jag fick dock veta att jag har för högt blodtryck... Fick lova henne att lugna ner mig och lära mig koppla av. Lätt när man har en miljon saker som behöver göras:P Men jaja, jag får väl försöka som sagt.

Nu ska jag sätta igång och skriva lite på mitt arbete. Om vår elevhemsida bara ville funka nån gång:/ Måste in och hämta information ju. Suck. Alltid när det börjar bli bråttom så ska den sidan kracha. Jaja.

Sen ikväll blir det mys med älsklingen eller utgång med klassen. Kan verkligen inte bestämma mig alltså:P Men det lutar ju åt älsklingen;) Vi har knappt setts på evigheter i och med det ena och det andra. Jag är ju en tärningsjunkie så är nästan alltid iväg på kvällarna. ikväll är det ingen träning dock så man borde ju passa på;)

hoppas i alla fall ni får en jättehärlig dag! Snart ledighet:D Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0