I stugan

Hej igen:)

Ja, det blev ett inlägg till. Vi är nu hemma efter sista rundan till sjön. Gick väldigt bra för älsklingen som fick en öring den här gången. Hur gick det för mig då? tja, jag hade en på G, men oerfaren som man är missade jag den:P Den släppte kroken igen... Typiskt. Min vanliga otur typ. Men jaja, jag är ändå jätteglad för älsklingens skull♥. Det är ju ändå han som är mest insatt och intresserad av det^^ Jag tyckte klart det var jättekul också, men jag är ju inte precis ledsen eller besviken för att jag inte fick nåt.

Nu ikväll blir det mys som vanligt. Vi är väldigt sena med middagen så det får bli varma mackor. Sen får vi se vad som händer. Antingen spel eller kanske en film? Nja, spel känns roligare. Får se hur pigga vi är.

Hoppas ni får en mysig kväll! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0