9 juli

Hej svejs

Nu är vi inne på vår sista dag här:( Så himla tråkigt. Vi har trivts bättre än bäst här uppe och vi vill verkligen inte åka hem... Här finns ren luft, friskt vatten, härlig natur, grillmöjlighet utenför dörren och diskmaskin. Det sista är det bästa;) Haha, nä, jag skojade. Känns helt klart värst att lämna den underbara miljön. Förvisso gillar jag lite av bnåda, lite natur och lite stadsliv. Lite av båda lite då och då. Men klart mest naturen ju:)

Idag har vi bestämt oss för att bara ta det lugnt och njuta ordentligt av sista dagen. Bara vandra och fylla lungorna med ny härlig luft så att det räcker till nästa gång hehe;) Sen ska vi grilla fisken älsklingen fångade igår och njuta av det. japp, vi har blivit världens livsnjutare här uppe;) fast jag har ju fått skippa vinet så 100% livsnjutare är vi kanske inte? Eller?:) Äh, vad jag svamlar.

I alla fall, det kommer bli en tung uppgift att packa ikväll. Vi vill så gärna bo här uppe och kunna njuta av tillvaron varje dag året runt. Vem vet, kanske blir det så...?

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Thilda

fin blogg :)

2011-07-11 @ 11:39:14
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0