27 juli

Hej på er

Det har gått väldigt knaggligt med bloggandet nu igen... Känner lite att jag inte hinner med. Har jobbat mycket senaste tidfen och hur kul är det för er att läsa om det;) Annrs gör jag inte så mycket, tränar och pluggar bara.

Nu har vi dock fått för oss att göra i ordning i vardagsrummet. Eller göra om rättare sagt. Vi ska ha vitt, vitt, vitt:) Och en ny soffa med schäslong. Den platsen blir min haha;) Ska bli riktigt skönt att båda kan ligga ner ordentligt. Dessutom är det en bäddsoffa så det blir hög mysfaktor på våra filmkvällar i fortsättningen:D Plus att vi nu kan bjuda hem folk även över natten om de vill. Toppenbra ju.

Ikväll skulle jag tränat, men mycket som händer nu så jag valde att skjuta upp det till imorgon. Så imorgon blir det två pass... Galet kanske, men det är ju så skönt:)

hoppas ni får en bra dag idag! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0