20 juli

Godmorgon!

Sovit gott?:) Jag har sovit som en stock inatt. Tack vare träningen igår. Jag var på Pilates Ball igår igen. Underbar träning, jag har nog blivit lite beroende;) I övrigt hände inte mycket igår så det var därför det inte blev nåt bloggande... Pluggade mest.

Idag ska jag plugga fram till tolv typ och sen börjar jag jobba 13. Slutar 19.30 och då ska jag ut och springa... Kommer nog inte gå så särskilt bra, haha. var ju ett tag sen om man säger så;)

Hoppas ni får en bra dag! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

ja man sover alltid bättre efter att man har tränat :)

2011-07-20 @ 12:36:08
URL: http://admin.nextinfashion.se/mmatilda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0