Helgen är slut:(

Kom hem för en stund sen från älsklingens föräldrar. Väldigt trevlig kväll. Vi visade alla bilder från Thailand och oj vad jag längtar tillbaka... Hade jag fått en resa imorgon så hade jag åkt direkt!! Värme, sol, god mat, trevligt folk... Vad mer behövs?:)

När vi tittat på bilderna blev det lite bråk om fjärrkontrollen och ja, jag vann;) Eller hur K?;D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sängen. Ska läsa min bok och sen sova. Imorgon ska jag börja plugga till min omtenta:( Fy f*n vad trött jag är på att plugga alltså... Skulle behöva fixa lite block och grejer också förresten... Hm, vi får se när jag ska fixa det:)

Hoppas ni haft en bra helg. Sov så gott! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0