Färdiga för idag

Hej på er

Har precis kommit hem från en löprunda med älsklingen. Blev lite terrängliknande, vi sprang lite i några backar vi har här i närheten. Riktigt bra träning, men det var kallt som bara den... Lungorna frös ju nästan till is:/ Men jag är så lycklig att jag kan träna igen och att det går så bra så det kvittar:)

Nu ska vi inte göra något vettigt alls här. Jag fick pluggat mycket idag så jag känner mig nöjd om man säger så. Imorgon är det fredag och sen en underbar orörd helg. Älsklingen och jag ska ta till vara på lördagen och ha en "egendag". Det är ju många som vill träffa oss nu när vi varit borta och det varit jul och så. Jättekul naturligtvis. Vi har saknat alla jättemycket där borta:) Men ibland är det skönt att få ha lite tid ifred också. Särskilt nu när vi är nyförlovade och ska skaffa hund:) Mysfaktor hundra på det hehe;)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det kvällsmat och gos:) Hoppas ni får en fin kväll! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0