Avslöjande

Hej på er.

Hur har ni det?:) Nu tänkte jag avslöja det jag skrivit om ett tag att jag skulle skriva om;) Det är nämligen såhär att älsklingen och jag har förlovat oss. På nyårsafton efter tolvslaget så gav älsklingen mig ringen och frågade om jag ville vara med honom resten av livet. Jag var och är i sjunde himlen och kunde inte sluta le. Mer än så kan jag inte beskriva det... Känslan är obeskrivbar och allt som hände runt omkring blev suddigt. Jag är världens lyckligaste. Älskar honom av hela mitt hjärta och jag kan inte se att jag skulle kunna få det bättre än jag har det! Utan honom skulle jag inte vara något och inte ha det självförtroende som jag har. Han är allt för mig och kommer alltid att vara det.♥

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det myskväll med föräldrarna ikväll! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0