22 januari

Godmorgon!

Sovit gott?:)Det har jag. Somnade som en stock igår och vaknade av att ha världens finaste pojkvän vid sidan om med armarna runt mig. Myyys! Är så himla lycklig:) Så fiiin han är! Fick en bukett med tulpaner igår också. Åh, kan jag ha det bättre?!

Kvällen igår med Emma var jättemysig. Vi köpte sushi och hyrde film. Och snackade en massa så klart;) Härlig fredag kväll helt enkelt:)

Idag är det lördag! Och älsklingen och jag har planer hela dagen. Nu ska han först iväg och jobba lite och jag ska plugga. Men sen efter lunch ska vi iväg till skogen och gå en runda. Ska bli riktigt mysigt. Ikväll ska vi laga mat ihop och sen som sagt, bara ta det lugnt. Kanske se på film eller nåt. Eller bara vara. Mm, myslördag, verkligen:)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Lägg extra kärlek på den ni älskar idag nu när ni är lediga och allt:) Puss och kram på er♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0