21 januari

Godmorgon!

Fredag idag. Och ja, det är det för mig med:D Så himla skönt. Okej, jag ahr väl inte haft en jättejobbig vecka precis, men det ska bli skönt att vara ledig från att plugga i alla fall... Det är ju det jag gjort mest den här veckan. Plugg, plugg och plugg. Ska det aldrig ta slut?;)

Idag ska jag ju då plugga lite till, men sen när älsklingen kommer hem tar jag också helg. Då ska jag åka och köpa gummistövlar tänkte jag:D Vi tänkte gå ut och gå i skogen imorgon och med tanke på allt vatten känns ett par gummistövlar som en investering;)

Sen ikväll blir det tjejkväll med Emma. Känns riktigt härligt att ha nåt sånt att se fram emot. Bara få snacka en massa och sjunka ner i soffan och ha det bra. Missförstå mig inte nu, älsklingen är lätt att prata med och vi pratar massor. Men ibland är det skönt med lite tjejsnack och helt ärligt är det nog rätt skönt för honom också att slippa mitt skitsnack ibland, haha;) Nä, skämt åsido, men det är ju trots allt så att tjejsnack behövs lite då och då!

Hoppas ni får en toppenfin dag. Snart helg ju:D Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: jessica

ja tjejsnack behöver man alltid!



svar: ja jag kan tänka mig att ni längtar!

bloggade mycket innan men tog en paus i några månader, saknade det dock så nu har jag börjat igen :)

tack så jättemycket!

Kram

2011-01-21 @ 08:48:11
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0